Kees Klomp is auteur van o.a. Verlichting in business: wakker geschud door de crisis zoeken bedrijven massaal naar een nieuw evenwicht tussen menselijke, economische en maatschappelijke waarden.

Kees Klomp twittert onder de naam @karmakees. Met zijn bedrijf Karmanomics adviseert hij merken op het gebied van marketing en management. Het Boeddhisme gebruikt hij daarbij als expliciete inspiratiebron.
Kees gelooft hartstochtelijk dat Boeddhisme en business complementair zijn. Ondernemen vanuit beginselen als wederkerigheid, liefdevolle vriendelijkheid, dienstbaarheid, bedachtzaamheid, vrijgevigheid en wederzijdse afhankelijkheid is buitengewoon effectief en constructief voor mens, bedrijf en maatschappij. Hoe gelukkiger het bedrijf, hoe gezonder het bedrijf. Hoe meer gelukkige bedrijven, hoe gezonder de economie. Hoe gelukkiger de economie, hoe gezonder de maatschappij!

Meer informatie over Kees Klomp – Betekenisvol ondernemen